Smart-account szolgáltatásaink
A Print Brokers Team csapata a Smart Account intelligens azonosító és vásárlás ösztönző, vásárlási lojalitást növelő szoftverrendszer üzemeltetője a Smart Account rendszer sikeres működtetésével kapcsolatosan az alábbi szolgáltatásokkal áll partnerei rendelkezésére.
1. tanácsadás
Az érdeklődők, partnereink számára szakembereink részletesen elmagyarázzák a Smart Account szoftver működést, segítenek megtalálnia a leghatékonyabb és költség optimalizált megoldást, legyen szó hűségpont rendszer bevezetéséről, törzsvásárlói rendszerről, beléptető rendszer indításáról, elektronikus bérletrendszer vagy akár előre feltöltött úgynevezett prepaid fizetés rendszer felépítéséről, installálásáról.
2. plasztikkártya késztés, nyomtatás
Az intelligens azonosítás alapja valamilyen elektronikus azonosítást lehetővé tevő eszköz, az esetek túlnyomó többségében egy intelligens plasztikkártya. Cégünk sok éves gyártói tapasztalatának köszönhetően gyorsan, korrekt áron, magas minőségben tudjuk a kívánt designnal ellátott plasztikkártyát legyártani, így egy kézből szállítjuk a rendszer minden elemét. A Smart Account rendszerben jelenleg vonalkódos, mágnescsíkkal ellátott, illetve RFID azonosító chippel ellátott kártyát lehetséges használni.
3. rendszer telepítés, beállítás
Igény esetén természetesen segítünk a rendszer konkrét kialakításánál, az eszközök beszerzésénél és a helyszínen segítjük a rendszer elindítását, beállítjuk a terminálokat, adunk jogot a kártyakezelő munkatársaknak és rövid oktatás keretében "beüzemeljük" a rendszert.
A Smart Account rendszer úgy lett kifejlesztve, hogy bárki, könnyedén követve a szoftver utasításait maga is be tudja azt állítani, de bonyolultabb esetekben logikus lehet szakemberek igénybevétele is.
4. ügyfélszolgálati segítségnyújtás
Kollégáink munkaidőben elérhetőek, bármilyen a szoftverrel kapcsolatos kérdés, probléma esetén
kérjük keressék őket az ügyfélszolgálaton.
5. intelligens kártyák feltöltése, "programozása"
A smart account szoftverben használható általában a plasztikkártyán található azonosító eszközök egy része rugalmasan "programozható", a kártyák - amennyiben RFID chipesek, vagy mágnescsíkkal ellátottak - feltölthetőek a megrendelő azonosítási, nyílvántartási logikájához illeszkedő azonosítóval, de akár más információk is tölthetőek a kártyák ezen aktív elemeire. Kollégáink a megadott adatbázisoknak, vagy elveknek megfelelően szakszerűen feltöltik partnereink kártyáit, így azok azonnal használhatóak az azonosítás folyamatában.
6. bővítmény fejlesztés a smart account rendszrehez
A Smart Account szoftver áz általános kártyakezelői funkciókra lett kifejlesztve és az egyes alkalmazási területein tökéletes megoldást biztosít legyen szó hűségpontok gyűjtéséről, vagy bonyolultabb elektronikus bérletrendszerről. Mégis vannak esetek, amikor az ügyfél további funkciókat szeretne a szoftverben használni. Nem probléma. Szoftverünk egyedileg bővíthető, ügyfeleink speciális igényei bizonyos kereteken belül beleépíthetőek a szoftverbe.
7. weboldal, webáruház készítés
Az intelligens azonosító rendszerek bevezetése mellett gyakran felmerül az igény, hogy a rendszer adatbázisát valamiféleképpen kapcsoljuk össze egy weboldal vagy egy webáruház adatbázisával, termékeivel, felhasználóival, amennyiben az ügyfél weboldala alkalmas a feladatra, vagy van működő webáruháza.
Amennyiben nem alkalmas erre a célra, ezen a területen is tudunk segíteni. Kollégáink sokéves tapasztalattal vállalják webáruházak, weboldalak korszerűsítését, megtervezését, megépítést, sőt az üzemeltetésben is tudunk segíteni. Keresőoptimalizálással, webmarketinggel foglalkozó kollégáink pedig garantálják a weboldal, a webshop látogatottságát, sikerességét.
Szolgáltatásaink részleteiért, részletes ajánlatért kérjük forduljon kollégáinkhoz ügyfélszolgálatunkon.