Smart-account kedvezményrendszer, törzsvásárlói rendszer
A kereskedelem, szolgáltatás, vendéglátás területén a vevőmegtartás egyik fontos módszere a különböző kedvezményrendszerek, törzsvásárlói rendszerek bevezetése és következetes alkalmazása. A vásárlók igénylik és elvárják, hogy vásárlásaik után kedvezményes áron vásárolhassanak és a törzsvásárlóknak kijáró megbecsülést élvezzék.
A különböző vásárlási kedvezményrendszerek esetében azonban mindig fontos szempont a követhetőség, a különböző kedvezményekkel rendelkező vásárlói csoportok hatékony nyilvántartása, a rugalmasan kialakítható és változtatható kedvezmény strukturák könnyű menedzselhetősége és nem utolsó sorban a hatékonyság, a forgalom követhetőségét megmutató statisztikák elérése. A felsorolt elvárásokat ma már kizárólag valamilyen informatikai megoldással, szoftveresen lehet elérni, ahol egy plasztikkártya elvégzi az ügyfél azonosítását az informatikai megoldás pedig jelzi és érvényesíti a megadható kedvezmény mértékét, illetve letárolja a tranzakció összes releváns adatát.
Miért a Smart-Account törzsvásárlói rendszert válasszuk?
A Smart-Account törzsvásárlói kedvezményrendszer a megrendelést és szerződéskötést követően azonnal használatba vehető, nincs szoftverfejlesztési illetve több hetes átfutási idő, aktiváljuk profilját és a jelszó ismeretében már aznap elkezdhető a rendszer beállítása, a kártyaadatok feltöltése. Amennyiben a törzsvásárlói program beindításához plasztikkártyákra is szükség lenne, úgy cégünk rövid határidővel, kedvező áron legyártja a kártyákat legyen szó normál, RFID chipes, vagy mágnescsíkos plasztikkártyáról.
Mennyire könnyű kezelni a szoftvert?
A vásárlási kedvezmény rendszer beállítása nagyon egyszerű, de természetesen igény esetén vállaljuk mind a rendszer "betanítását", mind a beállítását a helyszínen az ügyfél számítógépein, termináljain.
De nagy vonalakban a törzsvásárlói rendszer elindítása a következő egyszerű lépésekben történik:
- Létre hozzuk a szoftverben azokat a helyszíneket,
ahol a számítógépek(terminálok) működni fognak (pl. X étterem, Y bolt, stb.) - Létre hozzuk a terminálokat az egyes helyszíneken (pl: fő kassza, terasz kassza, stb.)
- Feltöltjük a kártyakezelőket és jogosultságot(azonosító, jelszó) adunk nekik
a rendszer használatára (fizető pincér, kasszás) - Beállítjuk az igénybe vehető kedvezmények mértékét,
illetve rögzítjük a kedvezmény igénybevételének feltételeit - Indulhat a kedvezményes vásárlás, a kártyaleolvasás, kedvezmény jóváírás
A törzsvásárlói, vásárlási kedvezmény rendszer jellemzői
- online megoldás, azonnal használható
- korlátlan helyszín kezelése
- korlátlan terminál kezelése
- korlátlan kártyakezelő hozzárendelése a rendszerhez
- korlátlan kártya szám és ügyfél kezelése
- paraméterezhető kedvezményadás, kedvezmény igénybe vétel
- különböző kedvezményszintek a vásárlói csoportokhoz
- dátum és időpont függő érvényesség beállíthatósága
- kártya lejárati idők beállíthatósága
- kártya tiltás, feloldás, kártya inaktiválás/aktiválás
- egyedi kiegészítés, egyedi modul, bővítmény fejlesztésének lehetősége
- szigorúan naplózott operátori és kártyakezelői tevékenység
- részletes statisztikák, kimutatások